24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Geen stress. Bel RRS!  0800 099 13 13

Kunnen we u ergens mee helpen?

In deze sectie geven wij antwoord op veelgestelde vragen. Kies de categorie van uw vraag of filter op zoekwoord(en). Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht!

Filteren op zoekwoord

Afspraken

Ik heb ontstoppingsmiddel gebruikt, kan ik een afspraak maken?

Als u ontstoppingsmiddel gebruikt heeft kan dit vervelende gevolgen hebben voor de riolering. Het middel kan verstenen en sommige producten lossen de lijm op welke de pvc verbindingen bij elkaar houden. Daarnaast is ontstoppingsmiddel erg bijtend en vormt het dus een risico voor onze service-monteur. Uiteraard kunt u een afspraak met ons maken, maar het is erg belangrijk dat u aangeeft ontstoppingsmiddel gebruikt te hebben.

RRS 24 Safe Plan

Kan de contractprijs ook in 12 termijnen worden geïncasseerd?

Het RRS 24 Safeplan is een contractvorm voor particuliere huiseigenaren tegen een scherp tarief. Dit tarief kunnen we hanteren door processen zo efficiënt mogelijk in te richten en de contractprijs in één keer vooruit te incasseren. Helaas bieden we daarom niet de mogelijkheid om de contractprijs in twaalf termijnen te incasseren. 



Factuur en betaling

Garantie en klachten

Vacatures

Hoe weet ik of mijn sollicitatie goed is aangekomen?

Nadat u het sollicitatieformulier heeft ingevuld en verstuurd, ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail. Heeft u geen ontvangstbevestiging ontvangen? Controleer de map "Ongewenste berichten" en probeer het vervolgens nogmaals.

Contact

Contact

Afspraak maken om uw rioolprobleem op te lossen? Neem direct contact op.

Over RRS

Over RRS

Meer informatie over Riool Reinigings Service RRS? Bekijk de speciale sectie.

Zakelijk

Zakelijk

Op zoek naar een professionele riool-onderhoudsovereenkomst bij RRS?