Kunnen we u ergens mee helpen?
In deze sectie vindt u alle antwoorden op vragen over facturen en betalingen. Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht!
Vragen & antwoorden
Hoe gaat het betaalproces in zijn werk?
Nadat de monteur de werkzaamheden heeft uitgevoerd, voert hij de werkbon in en neemt deze met u door. Afhankelijk van de betaalmethode neemt de monteur het bedrag in ontvangst, stelt het pinapparaat in of genereert een QR-code waarmee u afrekent. Wanneer de betaling is voldaan, ontvangt u de factuur op het bij ons bekende e-mailadres.
Hoe kan ik bij de monteur betalen?
U kunt de monteur bij voorkeur betalen via pin, mobiel of QR-code. Pinnen kan uiteraard contactloos. Wij accepteren Maestro en V PAY betaalpassen.
Contactloos pinnen met uw mobiele telefoon werkt via de app van uw bank of via Apple Pay of Android Pay.
Mobiel betalen werkt met een QR-code die gegenereerd wordt op de handheld van de monteur. U scant de QR-code met de camera van uw mobiele telefoon. Vervolgens krijgt u de keuze om te betalen via Ideal of de app van uw bank.
Wat moet ik doen als ik een vraag heb over een factuur?
Het telefoonnummer en e-mailadres van de juiste vestiging kunt u vinden op de factuur. Bij telefonisch contact vragen wij u naar het opdracht- of factuurnummer.
Waar kan ik een uittreksel KVK of verklaring betalingsgedrag vinden?
Deze documenten kunt u hier vinden.