24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Kunnen we u ergens mee helpen?

In deze sectie vindt u alle antwoorden op vragen over facturen en betalingen. Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht!

Filteren op zoekwoord

Vragen & antwoorden

Hoe gaat het betaalproces in zijn werk?

Nadat de monteur de werkzaamheden heeft uitgevoerd, voert hij de werkbon in en neemt deze met u door. Afhankelijk van de betaalmethode neemt de monteur het bedrag in ontvangst of stelt hij het pinapparaat in waarmee u afrekent. Wanneer de betaling is voldaan, ontvangt u de contant factuur op het opgegeven e-mailadres.

Hoe kan ik bij de monteur betalen?

U kunt bij onze monteur uitsluitend contant- of per pin betalen. Pinnen kan uiteraard ook contactloos. Wij accepteren naast Maestro betaalpassen ook de nieuwe betaalpassen van V PAY, die worden uitgegeven door ING en SNS-bank. U kunt dus met elke pinpas bij ons betalen.

Contact

Contact

Afspraak maken om uw rioolprobleem op te lossen? Neem direct contact op.

Over RRS

Over RRS

Meer informatie over Riool Reinigings Service RRS? Bekijk de speciale sectie.

Zakelijk

Zakelijk

Op zoek naar een professionele riool-onderhoudsovereenkomst bij RRS?