Kunnen we u ergens mee helpen?

In deze sectie vindt u alle antwoorden op vragen over het maken van een afspraak. Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht!

Filteren op zoekwoord

Vragen & antwoorden

Waar kan ik de status van mijn afspraak bekijken?

U kunt hier de status van uw afspraak bekijken. Zodra er een afspraak is gemaakt krijgt deze de status "Open" of "Gepland".

De status "Open" is een tijdelijke status voor als de opdrachtgegevens nog niet volledig zijn. Bijvoorbeeld als een definitieve afspraakdatum ontbreekt.

Bij de status "Gepland" zijn de opdrachtgegevens compleet en is er een monteur aan de opdracht toegewezen. Voor vragen over de status van uw opdracht kunt u contact opnemen via: 088 - 030 13 13. Kies voor optie 2.

Wat betekenen de afspraaktijden die jullie communiceren?

De tijden die wij communiceren zijn blokkentijden waarbinnen de monteur bij u op locatie arriveert (aankomsttijd).

Een voorbeeld: U heeft een afspraak met tijden van 08:00 tot 10:00 uur. Wanneer de monteur op locatie arriveert om 09:45 uur, is de monteur binnen het afgesproken blok op locatie aanwezig. In 85 procent van de verstoppingen kunnen wij deze binnen een half uur verhelpen. In dit voorbeeld is de monteur omstreeks 10:15 uur klaar met zijn werkzaamheden. 

Het tijdstip dat de monteur de werkzaamheden heeft afgerond, is sterk afhankelijk van de oorzaak en/of de aard van de werkzaamheden. De eindtijd van het blok geeft dus alleen de uiterste aankomsttijd weer.

Wanneer berekenen jullie toeslag?

Op deze pagina kunt u vinden wanneer wij een toeslag hanteren. Onder nationale feestdagen verstaan wij de feestdagen die de overheid voorschrijft. 

Voor het hanteren van een eventuele toeslag is de blok starttijd leidend. Dit betekent dat bij een opdracht met afspraaktijden van 16:00 tot 18:00 uur, er geen toeslag wordt berekend. De blok starttijd ligt in dit voorbeeld namelijk voor 17:00 uur.

Een ander voorbeeld: Een opdracht met afspraaktijden van 17:00 tot 19:00 uur. Hier wordt er wél toeslag berekend omdat de blok starttijd gelijk is aan- of groter is dan 17:00 uur. 

Het daadwerkelijke tijdstip dat de monteur op locatie arriveert kan afwijken van de afspraaktijden. Dit heeft echter geen invloed op de toeslag. Bijvoorbeeld wanneer de afspraaktijden van 17:00 tot 19:00 uur zijn en de monteur om 16:55 uur bij u op locatie is.

De afspraaktijden worden telefonisch- en/of in de afspraakbevestiging per e-mail gecommuniceerd. 

Hoe weet ik of de monteur onderweg is?

Wanneer u online een afspraak maakt kunt ervoor kiezen een SMS te ontvangen wanneer de monteur naar u onderweg is. Heeft u telefonisch een afspraak gemaakt of deze optie niet aangevinkt dan kunt u hier de status van uw afspraak bekijken.

Contact

Contact

Afspraak maken om uw rioolprobleem op te lossen? Neem direct contact op.

Over RRS

Over RRS

Meer informatie over Riool Reinigings Service RRS? Bekijk de speciale sectie.

Zakelijk

Zakelijk

Op zoek naar een professionele riool-onderhoudsovereenkomst bij RRS?