24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Kunnen we u ergens mee helpen?

In deze sectie vindt u alle antwoorden op vragen over het maken van een afspraak. Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht!

Filteren op zoekwoord

Vragen & antwoorden

Ik heb ontstoppingsmiddel gebruikt, kan ik een afspraak maken?

Als u ontstoppingsmiddel gebruikt heeft kan dit vervelende gevolgen hebben voor de riolering. Het middel kan verstenen en sommige producten lossen de lijm op welke de pvc verbindingen bij elkaar houden. Daarnaast is ontstoppingsmiddel erg bijtend en vormt het dus een risico voor onze service-monteur. Uiteraard kunt u een afspraak met ons maken, maar het is erg belangrijk dat u aangeeft ontstoppingsmiddel gebruikt te hebben.

Wat betekenen de afspraaktijden die jullie communiceren?

De tijden die wij communiceren zijn blokkentijden waarbinnen de monteur bij u op locatie arriveert (aankomsttijd).

Een voorbeeld: U heeft een afspraak met tijden van 08:00 tot 10:00 uur. Wanneer de monteur op locatie arriveert om 09:45 uur, is de monteur binnen het afgesproken blok op locatie aanwezig. In 85 procent van de verstoppingen kunnen wij deze binnen een half uur verhelpen. In dit voorbeeld is de monteur omstreeks 10:15 uur klaar met zijn werkzaamheden. 

Het tijdstip dat de monteur de werkzaamheden heeft afgerond, is sterk afhankelijk van de oorzaak en/of de aard van de werkzaamheden. De eindtijd van het blok geeft dus alleen de uiterste aankomsttijd weer.

Contact

Contact

Afspraak maken om uw rioolprobleem op te lossen? Neem direct contact op.

Over RRS

Over RRS

Meer informatie over Riool Reinigings Service RRS? Bekijk de speciale sectie.

Zakelijk

Zakelijk

Op zoek naar een professionele riool-onderhoudsovereenkomst bij RRS?