24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Kunnen we u ergens mee helpen?

In deze sectie vindt u alle antwoorden op vragen over het maken van een afspraak. Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht!

Filteren op zoekwoord

Vragen & antwoorden

Ik heb ontstoppingsmiddel gebruikt, kan ik een afspraak maken?

Als u ontstoppingsmiddel gebruikt heeft kan dit vervelende gevolgen hebben voor de riolering. Het middel kan verstenen en sommige producten lossen de lijm op welke de pvc verbindingen bij elkaar houden. Daarnaast is ontstoppingsmiddel erg bijtend en vormt het dus een risico voor onze service-monteur. Uiteraard kunt u een afspraak met ons maken, maar het is erg belangrijk dat u aangeeft ontstoppingsmiddel gebruikt te hebben.

Wat betekenen de afspraaktijden die jullie communiceren?

De tijden die wij communiceren zijn blokkentijden waarbinnen de monteur bij u op locatie arriveert (aankomsttijd).

Een voorbeeld: U heeft een afspraak met tijden van 08:00 tot 10:00 uur. Wanneer de monteur op locatie arriveert om 09:45 uur, is de monteur binnen het afgesproken blok op locatie aanwezig. In 85 procent van de verstoppingen kunnen wij deze binnen een half uur verhelpen. In dit voorbeeld is de monteur omstreeks 10:15 uur klaar met zijn werkzaamheden. 

Het tijdstip dat de monteur de werkzaamheden heeft afgerond, is sterk afhankelijk van de oorzaak en/of de aard van de werkzaamheden. De eindtijd van het blok geeft dus alleen de uiterste aankomsttijd weer.

Wanneer berekenen jullie toeslag?

Op deze pagina kunt u vinden wanneer wij een toeslag hanteren. Onder nationale feestdagen verstaan wij de feestdagen die de overheid voorschrijft. 

Voor het hanteren van een eventuele toeslag is de blok starttijd leidend. Dit betekent dat bij een opdracht met afspraaktijden van 16:00 tot 18:00 uur, er geen toeslag wordt berekend. De blok starttijd ligt in dit voorbeeld namelijk voor 17:00 uur.

Een ander voorbeeld: Een opdracht met afspraaktijden van 17:00 tot 19:00 uur. Hier wordt er wél toeslag berekend omdat de blok starttijd gelijk is aan- of groter is dan 17:00 uur. 

Het daadwerkelijke tijdstip dat de monteur op locatie arriveert kan afwijken van de afspraaktijden. Dit heeft echter geen invloed op de toeslag. Bijvoorbeeld wanneer de afspraaktijden van 17:00 tot 19:00 uur zijn en de monteur om 16:55 uur bij u op locatie is.

De afspraaktijden worden telefonisch- en/of in de afspraakbevestiging per e-mail gecommuniceerd. 

Contact

Contact

Afspraak maken om uw rioolprobleem op te lossen? Neem direct contact op.

Over RRS

Over RRS

Meer informatie over Riool Reinigings Service RRS? Bekijk de speciale sectie.

Zakelijk

Zakelijk

Op zoek naar een professionele riool-onderhoudsovereenkomst bij RRS?