24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
Maatregelen Coronavirus header afbeelding

Aangezien het Coronavirus de gemoederen in Nederland flink bezighoudt, willen we graag een update geven over hoe we hiermee omgaan. We staan voor een grote uitdaging om onze dienstverlening op peil te houden. Zonder een goede doorstroming van de riolering kan een goede hygiëne voor vele Nederlanders namelijk niet worden gegarandeerd. We gaan deze strijd aan met een zeer gemotiveerd team van servicemonteurs en kantoormedewerkers in onze 11 vestigingen door geheel Nederland.

Voor uw eigen veiligheid en om ervoor te zorgen dat onze servicemonteurs veilig kunnen blijven werken, zijn de volgende maatregelen van kracht:

  • Onze servicemonteurs geven klanten geen hand;
  • De klant wordt gevraagd 2 meter afstand te houden tijdens de werkzaamheden of, waar mogelijk, niet in dezelfde ruimte te zijn waar onze servicemonteur aan het werk is.
  • Onze servicemonteurs hebben de tools om na iedere opdracht handen te wassen en te desinfecteren.
  • Onze monteurs plaatsen voorlopig zelf uw naam op hun handheld. Dit doen ze op de plaats waar u normaal gesproken uw handtekening plaatst. 
  • Pinbetalingen blijven mogelijk. Wel vragen we u ook tijdens de betaling aan de monteur 2 meter afstand te bewaren.

Op onze kantoren geldt uiteraard ook de regel om zoveel mogelijk afstand te houden. Overleggen met klanten en leveranciers zijn per direct opgeschort. Dit geldt ook voor interne overleggen. Waar nodig werken medewerkers vanuit huis om er zeker van te zijn dat onze bereikbaarheid gewaarborgd blijft. 

Wij hopen dat deze bijzondere en belastende situatie snel voorbij is.

Directie Riool Reinigings Service RRS

Contact

Contact

Afspraak maken om uw rioolprobleem op te lossen? Neem direct contact op.

Over RRS

Over RRS

Meer informatie over Riool Reinigings Service RRS? Bekijk de speciale sectie.

Zakelijk

Zakelijk

Op zoek naar een professionele riool-onderhoudsovereenkomst bij RRS?