24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
Servicedesk medewerker ICT - Enschede header afbeelding

Servicedesk medewerker ICT - Enschede

  • Overijssel
  • Fulltime
  • 20 augustus 2019
  • MBO

Wie zijn wij?

De afdeling automatisering van Riool Reinigings Service RRS ondersteunt dagelijks het werk van de ruim 400 medewerkers verspreid over 11 vestigingen in Nederland. We zorgen ervoor dat ruim 100 werkplekken van onze kantoormedewerkers en 300 handhelds van onze servicemonteurs vlekkeloos functioneren. Dat moet ook, want RRS verwerkt dagelijks meer dan duizend opdrachten. IT vormt de kern van ons bedrijf. Je komt te werken in een platte organisatie en werkt samen met 3 directe collega's op onze vestiging in Enschede.

De functie

Als Servicedesk medewerker bij RRS ben jij het eerste aanspreekpunt voor je collega's met een IT-probleem. Je beheert de aangemaakte tickets. Je lost ze direct zelf op of schakelt één van je collega's of leveranciers in om het samen op te lossen.

Jouw profiel

  • Afgeronde MBO opleiding ICT;
  • Je hebt een klantgerichte instelling;
  • Je denkt in oplossingen en kunt zelfstandig werken; 
  • Kennis van Windows (Windows 10. 2012 en 2016, SQL, Active Directory) en Linux;
  • Kennis van Google Apps en Office applicaties;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • In bezit van rijbewijs B.

Wat bieden wij

Je komt te werken in een leuk, professioneel bedrijf met een informele sfeer. Er zijn mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Nieuwsgierig?

Wil je meer informatie over deze functie of hierop reageren? Neem dan contact op tijdens kantooruren met Emile Tenhagen (IT Manager) via telefoonnummer 053-4285759 of email [email protected].

Solliciteren

Contact

Contact

Afspraak maken om uw rioolprobleem op te lossen? Neem direct contact op.

Over RRS

Over RRS

Meer informatie over Riool Reinigings Service RRS? Bekijk de speciale sectie.

Zakelijk

Zakelijk

Op zoek naar een professionele riool-onderhoudsovereenkomst bij RRS?